کفش آهنی

*❤*دختــران دریـــا*❤*

به وبلاگ ما خوش آمدید ...

من دیگه خسته شدم بسکه چشام خیسه و نم
خوب ببینم و بفهمم و بازم چیزی نگم

من دیگه بریدم از بس شکستم از خودی
توی اینه خیره شم بگم به چشمام چی شدی
خستم از حرفای خوب و بی سر و ته بی ثمر
حسرت یه عمره رفته عقده های تازه تر
متنفرم از ادمای بی مغز و شلوغ
از کتابایی با اسمای قشنگ متن دروغ
دیگه نوبت توئه خسته شی دنیا؛ بشکنی

این بار ایستادم تا آخرش با کفش آهنی
بات میجنگم تا نگی ترسیده بود پیاده شد
بس که پشت پا زدی گذشتن از تو ساده شد
همه از عشق میگن و باز آبروشو میبرن
عقل کل نشون میدن از خودشون بی خبرن
به جای حرف های پوچ و گنده و بی سر و دست
بگو تا کی باید این نمایش و دید و نشست
وقتی حتی نمیخوای بازی کنی بازیت میدن
حتی میخوای خودتم که باشی باز نمیذارن
همه میخوان اونی باشی که خیالشون میخواد
من دیگه داره از این بازی سیرک بدم میاد
هر چقدر زانو زدیم بات اومدیم دیگه بسه
هر چقدر خرد شدیم و دم نزدیم دیگه بسه

عاشق و عارف و درویش و من و تو و خدا
روبروت وایمیستیمو با هم میخونیم همصدا



نظرات شما عزیزان:

شبــــــــــــنم ♥ღஜܓܨ
ساعت7:51---28 ارديبهشت 1392
من درمیان مردمی هستم که باورشان نمیشود تنهایم



میگویند خوش به حالت که خوشحالی



نمیدانند دلیل شاد بودنم باج به آنهاست



برای دوست داشتن من!


my love
ساعت8:48---11 ارديبهشت 1392
من عاشق زمستانم!
عاشق اينکه ببينمت در زمستان آرام راه ميري،که سر نخورى!
گونه هايت از سرما سرخ شده است.
سر خود را تا حد ممکن در يقه ات فرو کرده اى،
دست هايت در جيبت به هم مچاله شده.
معصومانه به زمين خيره اى…
چقدر دوست داشتنى شده اى!
حرفم را پس ميگيرم، من عاشق زمستان نيستم،
من عاشق توأم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 2 ارديبهشت 1387برچسب:,

] [ 21:30 ] [ ❤سايـــه و نستــرن❤ ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه

دانلود آهنگ جدید